positieve energie in huis halen
aanpak Voor de campagne starten we bij de kern. Waar ligt de kracht? Wat maakt Bloom Makery uniek? En waarin sluiten we aan bij de behoefte van de klant? Aan de hand van de merkstrategie en de antwoorden op deze vragen is een maatwerk campagne ontwikkelt om de doelgroep kennis te laten maken met het nieuwe bedrijf. Doel van de campagne: naamsbekendheid, verkeer naar de website en inzichten verwerven. Een proces dat start met een goede kick-off, tot stand komt dankzij een sterk campagneplan en afgesloten wordt met een duidelijke evaluatie.
resultaat Bloom Makery heeft twee weken campagne gevoerd op vrouwen van 30-50 jaar uit de Randstad. De campagneboodschap haakte in op de actualiteit: positieve energie in huis halen of cadeau geven tijdens het begin van de coronacrisis. Iedereen kon toen wel wat 'Flower Energy' gebruiken. Uiteindelijk heeft de campagne ruim 400.000 vrouwen in de doelgroep bereikt en geënthousiasmeerd via o.a. Facebook en Instagram. Alle campagneresultaten zijn geanalyseerd om volgende campagnes nog beter te maken. Samen met Bloom Makery blijven we bouwen aan een sterk merk.