Kom in contact

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.

Intertoys

Speelgoedketen Intertoys heeft een veelbewogen periode achter de rug, waardoor de winkeluitstraling de afgelopen 10 jaar weinig veranderd is. De nieuwe directie is vastbesloten het merk nieuw leven in te blazen en heeft al gewerkt aan de herpositionering: Go Play. De basis stond, maar de uitrol hiervan kon nog beter. Wij werden ingeschakeld om mee te denken hoe we de nieuwe positionering beter kunnen laten aansluiten.

aanpak

We zijn gestart met het inventariseren van vier Intertoys winkels met elk hun eigen doorvertaling van het merkconcept Go Play. Ook hebben we alle bestaande materialen ontvangen, waaronder hun merkboek uit 2020 en het nieuwe Go Play merkboek. Uit onze inzichten bleek dat Go Play een opzichzelfstaand concept was, maar dat het echte Intertoys gevoel ontbrak. Kleur, vriendelijkheid, fun. Door de al ontwikkelde merkuitstraling te restylen en hier emotie aan toe te voegen, hebben we het perfect laten aansluiten op hun merkidentiteit en merkwaarden. Dit hebben we toegepast op alle middelen: van winkel tot pakpapier en van website tot social media. Zo ontstond er een krachtige en kloppende merkbeleving. De ontwikkelde formats hebben we gebundeld in een huisstijl handboek, waar iedereen mee aan de slag kan.

resultaat

Dat Intertoys een fantastisch merk is bewijzen ze nu des te meer. De aandacht die ze hebben voor speelgoed hebben ze ook voor hun merkuitstraling. Samen hebben we een uniforme merkuitstraling ontwikkeld waarmee marketing, HR, winkelbouw en franchisenemers kunnen werken en het Go Play concept overtuigend en doelgericht kunnen doorvertalen. Dit resulteert in draagvlak én enthousiasme bij zowel medewerkers als franchisenemers. Met deze rebranding gaan ze met trots een nieuw Intertoys tijdperk tegemoet.

"Dankzij een sterk inlevingsvermogen en pragmatische aanpak spraken we meteen dezelfde taal.”

over Intertoys

Intertoys is, met meer dan 200 vestigingen, de grootste keten van speelgoedwinkels in Nederland. Kenmerkend voor Intertoys is de informele organisatie. Er heerst een hoge betrokkenheid en sfeer van collegialiteit binnen het bedrijf. Het product speelgoed maakt de organisatie jong, dynamisch en flexibel. Naast een breed assortiment speelgoedartikelen voor jong tot oud, heeft Intertoys een uitgebreide collectie games voor alle platforms.

Wil jij ook een
sterk merk?

Neem vandaag nog contact op.

  • Laan van Ambacht 15
    2631 RJ Nootdorp
    015 - 202 8020
    Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

volg ons

  • Laan van Ambacht 15
    2631 RJ Nootdorp
    015 - 202 8020
    Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

volg ons