Ook dit is de Rotte

development en gebiedsmarketing

Recreatieschap Rottemeren (Staatsbosbeheer), de Gemeente Rotterdam, Plezierrivier de Rotte en Ondernemersvereniging de Rottemeren willen het prachtige natuurgebied rondom de rivier de Rotte nog aantrekkelijker maken om voor naar buiten te gaan. Onderdeel hiervan is het vergroten van de naamsbekendheid van het gebied door het ontwikkelen van een website en het inzetten van gebiedsmarketing. Met behulp van de website moeten mensen kunnen ontdekken wat de Rotte en omgeving allemaal te bieden heeft. Ondernemers in het gebied moesten zich kunnen sluiten op de website om hun bedrijf en bijbehorende activiteiten te etaleren. Naast de website mocht Vandeez voor de gebiedsmarketing het plan opstellen voor een introductiecampagne die de Rotte op de kaart moest zetten.

Bezoek website

Campagne
'Het blauwe
mannetje'

De creatieve inzet van Vandeez is naast de ontwikkeling van de website ook ingezet bij de introductiecampagne. Samen met de projectcoordinator van de Rotte is een campagneplan opgezet voor de teasercampagne ‘Het blauwe mannetje’. De campagne is de aanzet geweest bij de verbinding van de samenwerkende ondernemers binnen de het gebied van de Rotte. De uitvoering was in handen van projectmanager Marielle, die voor een prachtige lancering heeft gezorgd. De campagne is door veel lokale media opgepakt en heeft een groot bereik gehad in de regio.

  • "Een bruisende samenwerking waarbij we De Rotte weer op de kaart hebben gezet."

    Mariëlle van den Berge

Contact opnemen

Wil jij ook meer rendement? Vul het formulier in of bel onderstaand nummer en onze specialisten staan jou te woord.

015 20 28 020

Wij verwerken jouw gegevens conform het privacybeleid.