uitgangspunt voor alle communicatie
aanpak Met de nieuwe website wilde PDI de kwaliteit en innovatie van hun bedrijf en producten ook online overbrengen aan de doelgroep. Vanuit dit doel hebben we eerst verschillende ontwerpen gemaakt van de lay-out en structuur van de website. Belangrijk is om hier te kijken naar de ideale klantreis en behoeften van de doelgroep. In het gekozen ontwerp hebben we daarna de merkstrategie en huisstijl doorvertaald. Toen alle partijen tevreden waren met het functioneel ontwerp, is de website ontwikkeld in techniek. Parallel zijn de juiste teksten geschreven en beelden verzameld. Voor livegang is de nieuwe website uitgebreid getest.
resultaat PDI heeft nu een dynamische website die fungeert als uitgangspunt voor alle communicatie, zowel intern als extern. Binnen de website worden de innovatieve producten op eigen pagina's uitgelicht. Hier komt de kwaliteit en innovatie van PDI goed naar voren in tekst, fotografie en video. De stijl van de website hebben we daarna door mogen voeren in o.a. beursstands, campagnes en nieuwsbrieven. De kwaliteit en innovatie is niet meer alleen zichtbaar in het werk van PDI, maar ook in alle marketingtools. Het werken aan positionering staat nooit stil en daarom blijven we samen met PDI bouwen aan hun merk.