marketingfundament dat aansluit bij ambitie
aanpak Vitrona als dé specialist in hoogwaardige zonwering- en terrasoverkapping. Dit is de visie van waaruit de nieuwe huisstijl en website zijn ontwikkeld. We zijn gestart met verschillende ontwerpen van de lay-out van de website. Belangrijk hierbij is om rekening te houden met de ideale klantreis en de behoeften van de doelgroep. Vervolgens hebben we de huisstijl doorvertaald in het gekozen ontwerp. Toen alle partijen tevreden waren met het functioneel ontwerp, is de website ontwikkeld in techniek. Parallel zijn voor de website de juiste teksten geschreven en beelden verzameld. De teksten en beelden zijn essentieel om de hoogwaardige kwaliteit van Vitrona en haar producten over te brengen op de doelgroep. De nieuwe website is voor livegang uitgebreid getest.
resultaat Als wonen genieten wordt. Daar staat Vitrona voor en dat is de belofte die zij aan hun klanten meegeven. Een duidelijk verhaal met een huisstijl en website die daar perfect bij aansluiten. Nu ook de showrooms volledig zijn aangekleed in de nieuwe huisstijl is het verhaal compleet. Met de juiste merktools werkt Vitrona nu crossmediaal én in eigen beheer aan marketing. En door middel van campagnes blijven ze jaarrond top of mind bij de doelgroep. Het marketingfundament klopt - zowel online als offline - volledig met de ambitie van Vitrona.