Wonders of Amsterdam

Glorious Collection

Merkbureau Mirakuleus en Wonders of Amsterdam benaderden Vandeez voor de introductiecampagne van de Glorious Collection van Wonders of Amsterdam.

 

Storytelling & Online middelen

Breng het verhaal van Wonders of Amsterdam over op de doelgroep. Inspireer en creëer vraag naar de nieuwe Glorious Collection. Vandeez realiseerde de doorvertaling van het merk naar corporate story, website, digitale nieuwsbrief, brochure, sociale platforms en social media campagnes.

Introductiecampagne

Tijdens de introductie werd de groothandel en Europese bloemist bereikt door de inzet van Google, Facebook en Instagram campagnes. Offline werd de campagne ondersteund door de fysieke presentatie bij het tradecenter bij Waterdrinker. Tijdens de campagne werd in diverse vakbladen aandacht besteed aan dit nieuwe concept.

Online exposure

De campagnes op Facebook, Instagram en Google hebben in 2 weken tijd zo'n 60.000 mensen bereikt. Een succesvolle campagne waarbij het de Glorious Collection succesvol is geintroduceerd bij de doelgroep.

Bezoek website

60.000
bereik in doelgroep
4.000
meer webbezoek
100
brochure downloads
Wonders of Amsterdam
Vandeez Case Wonders of Amsterdam Video

@wondersofamsterdam

Wonders of Amsterdam

Contact opnemen

Wil jij ook meer rendement? Vul het formulier in of bel onderstaand nummer en onze specialisten staan jou te woord.

015 20 28 020

Wij verwerken jouw gegevens conform het privacybeleid.