Contentplan

Een contentplan geeft overzicht. Het is een middel dat richting geeft om jouw doelstellingen te bereiken. Iedereen weet zijn verantwoordelijkheden en heeft structuur in het creëren van content. Belangrijk is om duidelijke doelen te stellen die je wil bereiken met je contentplan. Onze specialisten helpen je graag met het ontwikkelen van een contentplan die je doelen behalen.

Breng je doelgroep in kaart

Essentieel bij het ontwikkelen van een contentplan is het in kaart brengen van de doelgroep die je wil bereiken. Wie zijn ze? Wat zoeken ze? Waar bevinden ze zich in de klantreis? Welke informatie wil je ze aanbieden? Is de informatie en content die je ze aanbiedt echt waardevol? Ook is het belangrijk om de juiste kanalen in te zetten. Zet je bijvoorbeeld social media marketing, e-mail-marketing, copywriting of online advertising in? Met het beantwoorden van deze vragen leggen onze specialisten een goede basis voor het opstellen van je contentplan.

Meet de impact van je content

Als we een sterk contentplan hebben opgesteld, is het zaak om te meten of de content daadwerkelijk het gewenste resultaat oplevert. Met uitgebreide data analyses meten onze specialisten de impact van de content en voeren optimalisaties door om het optimale rendement te bereiken. Alleen als je meet, weet je waar je moet verbeteren.

Meer informatie?

Ramona kan je alles erover vertellen!

Wij verwerken jouw gegevens conform het privacybeleid.