Strategie

Waar sta je in de markt, wat zoekt jouw klant? Voor ondernemingen en merken is vooruit kijken van groot belang. Vooruit kijken zorgt voor rust en focus. Samen met onze specialisten speel je in op marktontwikkelingen, productinnovaties en klantbehoefte. Brainstormsessies en strategische sessies zetten we onder andere in bij:

  • Nieuwe inzichten verkrijgen
  • Product of merk positioneren
  • Een product of merk lanceren

Weet jij wat er speelt in jouw markt?

Als ondernemer ben je druk de ballen in de lucht te houden. Het bedrijf draait op de automatische piloot. Het gevaar bestaat dat veranderingen te laat opgemerkt worden. Gevolg: verlies marktaandeel, terugloop in de omzet, paniek bij de directie en onzekerheid bij de mensen in de organisatie. Weet wat er speelt in jouw markt en blijf aan zet! 

Strategisch advies

Onze specialisten denken met je mee, adviseren en kunnen direct schakelen in campagne en communicatie. Mogelijke onderwerpen die aan bod komen tijdens onze strategische sessies.

  • Ontwikkelingen in jouw markt
    Wat gebeurt er met jouw omzet? Zijn er meer offerteaanvragen en aankopen? Welke productontwikkelingen zie je in de markt en is het noodzakelijk om hierop te reageren? Wat doet de concurrentie? 
  • Interne ontwikkelingen
    Nieuwe producten die ontwikkeld worden, ideeën die bij jou spelen, interne communicatie.
  • Resultaten van campagnes
    Welke campagnes lopen er nu, welke budgetten zijn ingezet, wat zijn de resultaten daarvan?
  • Marketingactiviteiten
    Welke marketingactiviteiten komen eraan? Ga je naar een beurs? Welke zaken moeten er nog geregeld worden? Zijn er producten die in de markt gezet moeten worden, hoe ga je dat doen?

Doelgericht te werk

Voor elke onderneming en elk merk is het van groot belang om regelmatig nieuwe inzichten te krijgen. Onze specialisten zijn fris, kritisch, creatief, betrokken en oplossingsgericht. We schieten niet met hagel in de hoop dat een konijn voorbij komt... Nee, om een merk of product succesvol te maken, bekijken we de specifieke onderdelen voor effectieve communicatie.

Groeistrategie

We bepalen welke groeistrategie jij gaat inzetten. Door twee belangrijke strategieën aan elkaar te relateren (product/portfolio en concurrentie/markt) kan er op een logische manier nagedacht worden over de strategische ontwikkeling van een bedrijf in een markt. Op deze manier kan jij als ondernemer optimaal nadenken over de kansen voor jouw onderneming en op basis hiervan het groeimodel bepalen.

  • Marktpenetratie: bestaande producten in bestaande markten;
  • Productontwikkeling: nieuwe producten in bestaande markten;
  • Marktontwikkeling: bestaande producten in nieuwe markten;
  • Diversificatie: nieuwe producten in nieuwe markten

Meer informatie?

Christy kan je alles erover vertellen!

Wij verwerken jouw gegevens conform het privacybeleid.

Identity & Branding

  • Brainstorm
  • Strategie
  • Logo
  • Huisstijl
  • Website
  • Webshop

Content Creation

  • Contentplan
  • Copywriting
  • Social media marketing
  • E-mail marketing
  • Animatie en illustratie
  • Fotografie en video

Insights

  • Website analyse
  • Zoekwoorden onderzoek
  • Technische SEO
  • SEO content
  • Data analyse
  • Marketing automation

Advertising

  • Google Ads
  • Display advertising
  • Youtube advertising
  • Facebook advertising
  • LinkedIn advertising
  • Offline campagnes