Zes jaar geleden begon onze samenwerking met Aweta met het realiseren van een nieuwe merkstrategie, een frisse merkuitstraling én de lancering van hun huidige website. Een rebranding van A tot Z die Aweta scherp op de kaart zette.

Fast forward naar nu: de markt beweegt, het verhaal van Aweta evolueert en online is meer bepalend dan ooit. Tijd dus voor de volgende stap voor dé marktleider in sorteer- en verpakkingsoplossingen voor verse groenten en fruit.
Samen met Aweta gaan we de merkstrategie aanscherpen en bouwen aan een next-level website. Nog relevanter. Nog onderscheidender. Nog aantrekkelijker voor potentiële klanten wereldwijd. Niet omdat het huidige verhaal niet meer klopt of de huidige website niet meer werkt, integendeel, maar omdat vooroplopen vraagt om blijven vernieuwen.
Het aangescherpte merkverhaal en de Aweta 2.0-website wil je niet missen, dus hou onze updates in de gaten.
Benieuwd hoe we Aweta in 2019 positioneerden? Bekijk de rebranding case via de volgende link: Aweta case
Over Aweta
Aweta is wereldwijd marktleider in geavanceerde sorteer- en verpakkingsoplossingen voor verse groenten en fruit. Met verkoop- en servicepunten in meer dan 45 landen combineren ze technologische innovatie met diep inzicht in zowel lokale als wereldwijde markten.